აშშ-ის საელჩომ საარჩევნო სოციალური რეკლამის კონკურსი „Get out the Vote” დააფინანსა

აშშ-ის საელჩომ საარჩევნო სოციალური რეკლამის კონკურსი „Get out the Vote” დააფინანსა

09.06.2014

აშშ-ის საელჩოს საზოგადოებრივ საქმეთა განყოფილებამ 9 ამერიკულ კუთხესთან და ამერიკულ ბუქმობილთან ერთად საარჩევნო სოციალური რეკლამის კონკურსი „Get out the Vote” დააფინანსა. კონკურსის ფარგლებში 100-ზე მეტ მოსწავლეს ჩაუტარდა წვრთნა მოკლე ვიდეოების შექმნაში, რომელთა მიზანიც არჩევნებში მონაწილეობისა და ამომრჩევლის კრიტიკული აზროვნების შესახებ ცნობიერების ამაღლებაა. აშშ-ის საელჩო საქართველოში სიამოვნებით აცხადებს გამარჯვებულთა ვინაობას: თბილისის და რუსთავის ამერიკული კუთხეები. მათ ვიდეოებს საქართველოს ტელევიზიებში ივნისის ადგილობრივ არჩევნებთან დაკავშირებით გააშუქებენ. 
აშშ-ის საელჩო მადლობას უხდის თიკო ნაჭყებიას, ვიდეო პროდუქციის წარმოებაში მონაწილეთა მომზადებისათვის. 

The Public Affairs Section of the U.S. Embassy, together with nine American Corners and the American Bookmobile, sponsored an Election Public Service Announcement (PSA) competition called "Get out the Vote." Over 100 students were trained on how to create a short video to raise awareness of the need to vote and to think critically about a voter's choice. The U.S. Embassy in Georgia is proud to announce two winners of this Contest - Tbilisi and Rustavi American Corners. Their videos will be featured on TV throughout Georgia in the run up to the June local elections.
The U.S. Embassy would like to thank Tiko Nachkebia for training all participants in video production.



ყველა საავტორო უფლება დაცულია. საიტიდან ნებისმიერი მასალის ციტირებისას მიუთითეთ palimfsesti.ge-ს ლინკი
Created by weber.ge